duminică, decembrie 10, 2006

Ta-da-da-da-da-da-dam

Am fost zilele astea la concert "Fanfara Ciocarlia"... ascultasem cateva melodii inainte si imi placeau la nebunie, dar eram putin sceptic in ceea ce privea acest "concert"... intr-un final mi-am luat inima in dinti si, cu "ajutorul" presiunilor exterioare, m-am dus...

Pot sa spun ca nu regret nimic...n-am crezut ca poate sa-mi placa atat de mult un spectacol tiganesc. Pe langa membrii "colorati" ai fanfarei, au fost si invitati din Bulgaria, Macedonia si Spania + dansatoare" exotice"...la fel de "colorati"...n-am inteles nimic din ce cantau ei acolo (si cred ca asta e de bine) dar overall a fost GENIAL... cand am ajuns acasa am cautat mai multe melodii de la Ciocarlia si l-am sters pe Bregovic din playlist...

1 Comments:

Blogger Andrei a zis...

lasa draga ca se apropie sarbatoriile, dc te plimbi cu metroul e imposibil sa nu dai de cativa puradei - gen Ciocarlia wannabees- care sa-ti bata o galeata la ureche si sa trambiteze din mai stiu si eu ce goarna...si nici nu-ti trebuie invitatie ;)

9:04 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home