joi, martie 01, 2007

Chestia cu martisoru'


Iar incepe "luna zilei femeii" si din nou aceeasi poveste: presa si blogurile urla care mai de care (de parca n'ar fi 1 martie in fiecare an), tarabagii iar blocheaza circulatia pietonala, si massuri ieftine ajung si pe la mine de la imbecili care nu sunt in stare nici macar sa separe baietii de fete....m-am saturat..anul asta am protestat, n'am luat decat 2 martisoare si nu ma simt deloc cu musca pe caciula...

Mi-ar placea ca si baietii sa aiba o zi a lor in care fetele sa le ia flori si sa-i laude pentru ca, uhm...exista...de fapt, am aflat ca la bulgari si la moldoveni lucrurile stau exact invers, fetele le daruiesc martisoare baietilor...vezi, baieti destepti, au pus picioru in prag si le-au pus la respect, noi de ce nu facem ceva asemanator...am importat Haloween si Valentine's, de ce n'am importa si moda bulgareasca de 1 martie?!?

Etichete:

4 Comments:

Anonymous Anonim a zis...

lasa cand vin in ro si te vad iti aduc flori sa te simti si tu bine okay? :) pup miss u....
ralu

2:05 a.m.  
Blogger Andrei a zis...

:)) ok, good, o prima sustinatoare a cauzei...

2:16 a.m.  
Anonymous Anonim a zis...

In Boston City...aka Botosani 1 martie e ziua dedicata in intregime barbatilor. Asa cum e 8 martie pentru gagici... So, Moldova rulz :D Importati, dom`le, ca aveti ce :P Acu, sa nu fii suparat, la anu` promit ca-ti iau ghiocei ;)

10:54 a.m.  
Blogger Eliss Micu a zis...

...dar de ce te superi ? ca stii ca mai nou, pe 9 martie e ziua barbatului :P

Asa ca : LA MULTI ANI !!!!

8:23 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home