miercuri, martie 07, 2007

Avantajul cocosatului sau cum am gasit azi 5 lei...

Vine o vreme in viata fiecarui om cand trebuie sa se angajeze...cand trebuie sa renunte la meseria de parazit notoriu si sa-si gaseasca un job adevarat. Azi a fost a doua mea zi la un job part time si am constatat o chestie nu tocmai placuta, si anume ca trebuie sa muncesti. DA! sa muncesti... ce tampenie!? si pe deasupra trebuie sa te mai trezesti si cu noaptea in cap (la 8)!! e strigator la cer, nu m'am mai trezit la 8 dimineata de 2 ani... Nu stie cineva un job la care nu se munceste si nu trebuie sa te trezesti special pt a te duce undeva?!? Daca da, leave a comment, dau o bere ;)

Annyways...si cum mergeam eu cu capu aplecat de somn (mai sunt si cocosat pe deasupra, ca de, sunt progenitura a secolului XX...m'am nascut cu calculator in brate si nu pot sa concep viata fara el)...revenim...si cum aram eu asfaltu cu nasu, ghici ce-mi iese in cale??! o bancnota de 50 000 (5 RONI)... ce credeti ca am facut? am mers in continuare vreo 50 de metri pana sa compilez ce se intamplase (pe semne ca inca dormeam...8 dimineata...revoltator!!)... dupa care m'am intors si i'am cules, evident!

Morala: Oamenii care umbla cu nasul pe sus si nu se trezesc dimineata la 8 (care tot consider ca este revoltator) nu vor da niciodata de bani pt ca banii nu pica din cer.
Cine este in schimb cocosat (de munca sau nu) si se trezeste cu noaptea in cap are mari sanse sa faca bani...

P.S: Povestea cu plantatul banilor nu merge...Pinochio, te urasc!!!

Etichete: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonim a zis...

hei, felicitari pt job. La ce agentie ai ajuns?

1:29 p.m.  
Blogger Badita Florin a zis...

Stiu cum e ,mai ai putin si o sa ajung sa dormi in autobuze mai mult decat dormi pe acasa

10:49 a.m.  
Blogger Andrei a zis...

@eugen, nimic interesant, un job temporar.. a quick buck before the real thing...cel putin asa sper :)

@vietnam: deci o sa fiu ca aurolacii aia care dorm pe la metrou?!, o, da, munca innobileaza pe om :))

11:43 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home