marți, februarie 13, 2007

Internetul...o inventie uimitoare

In fiecare zi ma minunez cat de util poate fi internetul... de exemplu de fiecare data cand imi deschid mailu' descopar mesaje de la persoane care nici nu stiam ca exista si imi spun ca ma iubesc, ca am amenzi neplatite, ca am castigat milioane de dolari si asa mai departe...foarte frumos din partea lor...

Uite si messengeru' este o inventie la fel de minunata... de exemplu, in ultima luna am primit 129 de mesaje care ma avertizeaza ca yahoo se va inchide, am aflat ca o sa am cam vreo 3 vieti d'acum incolo ghinion, ca as fi murit de vreo 238 de ori pana acum daca nu dadeam mesaju mai departe, am donat zeci de mii de dolari (cate 1 cent-2 deoadata) pentru micutul Ionut, care saracu are varsta de 2 ani de vreo 4 ani incoace si din pacate tot in spital este...

Da domne', pot sa spun ca internetul mi-a schimbat cu adevarat viata...

1 Comments:

Blogger Eugen Suman a zis...

Da, toata lumea uraste spamul. Visez la o lume in care fiecare spammer va putea sa tina capul sus si sa fie primit in inboxuri si casute de chat fara sa fie vanat de spam-blockeri si oameni rai. Dar pana atunci, sa ne bucuram :D

PS. Linked you too.

3:19 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home