sâmbătă, martie 10, 2007

Post la betie

...m'am intords din B52, sunt inca ametit... ceva nu e in regula, cred k l'am fraierit pe taximetrist...sau el m'a fraierit pe mine, nu stiu, una din 2...cred ca mai degraba ultima...vroiam sa plecam la mare, eu, ioana, george si boca...nu era doar o afirmatie, chiar vroiam, ioana a zis "hai la mare" si noua ne'au stralucit ochii, mai putin lu' boca (ea e fiinta rationala de obicei, cea cu capu pe umerii pe care am injurat'o toata seara si probabil o sa'i multumim maine)... george (cu G mare ca e nume propiu, dar eu sunt cam ametit, asa ca nu se pune) nu bause. el era cu masina. avea ceva benzina si noi, restu mai aveam cam un bulion prin buzunare, deci se putea...daca nu era boca. Ar fi fost cea mai aiurea plecare la mare...am mai plecat noi la mare de azi pe maine sau de dimineata pe seara, dar sa ne hotaram la 1 noaptea sa merem si s'o facem pe loc (plecarea, nu va ganditi la prostii, oi fi io ametit, da' nici chiar asa, da'o incolo d treaba (asta cum se scrie "da'o incolo d treaba"?? impreunat sau nu?!?!?)...da ce conteaza...ioana are un semn pe gat, cred ca de la mine...adica sper :))....anyways, io deschisesem calculatoru k vroiam sa vad daca mi'a dat drumu grasu la nbet, vad k mi'a dat, asta e de bine...ok, acum o sa ma duc sa dorm 9dar mai intai kre k o sa borasc un pic), so nighty night!!...a, da, era sa uit, sever de la facultate a zis sa'l mentionez si pe el p blog (sever, te'am mentionat ;)), gata am iesit...(note to self: nu sterge mesaju asta, s'ar putea sa fie de ajutor maine dimineata daca nu'ti mai aduci aminte mare chestie..)

1 Comments:

Anonymous Anonim a zis...

Cine e bah sever de la facultate? Ala e nume? Asa il cheama pe ala? Ce gay!

11:49 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home