marți, martie 13, 2007

Avantajul cocosatului loveste din nou :)

Ok, incep sa cred ca nu mai este o coincidenta si ca teoria mea este fundamentata. In urma cu cateva zile va povesteam cum am gasit eu 50 de mii si ca eram convins ca are legatura cu faptul ca sunt un nou membru al clasei muncitoare...ei bine, azi s'a intamplat din nou. Azi am gasit 100 de mii :)) Sunt extra happy nu neaparat pt ca am gasit acesti bani ci pentru ca eu sunt de obicei ghinionist. Ultima oara cand am gasit bani pe jos se intampla cu foarte multi ani in urma, cam cand eram un mucos de clasa a 4a (poate avea legatura si cu faptul ca eram mai scund pe vremea aia si mai aproape de trotuar) si intotdeauna gaseam monezi (sau monede...oare cum o fi corect gramatical?!?), dar niciodata suficient cat sa-mi cumpar altceva decat o ciunga...

O alta varianta posibila ar fi ca sefu meu, Catalin, sa planteze bancnote pe traseul spre job ca sa-si motiveze angajatii sa vina mai des pe la birou... totusi cred ca teoria mea e mai credibila.

3 Comments:

Blogger Monica JITARIUC a zis...

Ce strategie motivationala tare!
Sper ca e de la sef!
:)

4:28 p.m.  
Anonymous Anonim a zis...

You do have a point, cocoasa iti ofera o perspectiva noua asupra vietii :) asa de sus in jos.
Multa bafta la noul loc de munca (bai ce formal suna, devenim oameni mari :| ).

7:20 p.m.  
Anonymous Anonim a zis...

imi place umorul tau :)

10:15 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home